Results 1 to 9 of 9

Thread: My Account is blocked

My Account is blocked

Hello Guys,

i am a german player so please be friendly with me in case of my grammar and vocabulary.

I wanted to start the Game (Android LVL 26/27, friend Code CAFEXV, Townname Pr0thal, coneccted to G+ and facebook) and what i see is that i am banned. I dont know why? I payed i a serious way ( more than one time) and now i am banned.

Can a PLayrix staff please unlock me? I promise i have nothing done wrong ... and i am not a cheater (i paid for my towncash).

It woult be nice if someone ( in the best case - who is allowed to unlock me) contact me for everything fourther. I have ervery bill and so on ... but this only with private Message or over my E-Mail.

Thanks in advance
    Tobi16Leibi

Quote Originally Posted by Tobi15Leibi View Post
    Hello Guys,

i am a german player so please be friendly with me in case of my grammar and vocabulary.

Thanks in advance
    Tobi16Leibi
    Du solltest zunächst eine support Anfrage aus dem Spiel heraus machen (unter Einstellungen/Help oder folge dem link in meiner Signatur).

Wenn Du in App Käufe für tcash gemacht hast, kannst Du die Quittungen dafür an den support schicken (oder screenshots der Liste). Bitte sende mir zu allem eine persönliche Nachricht mit Kopie Deiner support-mails, ich werde dann versuchen, Dich zu unterstützen. Mehr kann ich nicht, da ich kein Playrix-Angestellter bin, sondern auch nur township-Spieler.

Ich wünsch Dir Glück!

Thomas

KOOP "iMACExchange" MAC OS
    Grant me the serenity to accept the things I cannot change,
    Courage to change the things I can,
    And wisdom to know the difference.

Hallo Thomas,

ich komme leider nichtmal mehr in die einstellungen rein, eine request hab ich schon geschrieben ... aber leider nur "I was banned" weil da title in dem feld stand

Wo genau soll ich die Rechnungen hinmailen/hochladen? oder soll cih erstmal auf eine reaktion warten?

Danke für deine Unterstützung und die schnelle Antwort

Auf eine Mail an den support kam diese antwort ...

Hi there!

We would like to inform you that this email support address is no longer monitored. We apologize for the inconvenience. For Township, Fishdom and Gardenscapes related issues, please submit a new request directly from the game:
    - Open the game
    - Go to Settings -> Help and Support (or Help and Feedback)
    - Choose the relevant category and open any article there
    - Tap Contact Us at the top right corner
    - Briefly describe your issue and tap Send.

Alternatively, you can submit your request on our web support portal:
    - Township issues
    - Fishdom issues
    - Gardenscapes issues

If you are facing problems with some other game, feel free to submit a request here.

Quote Originally Posted by Tobi15Leibi View Post
    Hallo Thomas,

ich komme leider nichtmal mehr in die einstellungen rein, eine request hab ich schon geschrieben ... aber leider nur "I was banned" weil da title in dem feld stand

Wo genau soll ich die Rechnungen hinmailen/hochladen? oder soll cih erstmal auf eine reaktion warten?

Danke für deine Unterstützung und die schnelle Antwort
    Wenn Du den support nicht kontaktieren kannst, schick die infos an mich, und ich werde sie weiterleiten. Wie genau, habe ich Dir gerade in der pm geschrieben

Du kannst eine supportanfrage auch hier stellen

Thomas
    Last edited by thommmes; 04-29-2017 at 11:15 AM.

Edit*

Also ich habe immernoch nichts von dem Playrix Support gehört und bin mittlerweile ziemlich sauer...

I still did not heared something from the Playrix support and I am getting really mad about it ...

Tobi, das tut mir sehr leid. Ich habe getan, was in meiner Macht steht.

Auch Deine letzte Nachricht habe ich weitergeleitet. Mein Kontakt war allerdings bis gestern nicht da, so besteht noch Hoffnung...

Thomas

Quote Originally Posted by thommmes View Post
    Tobi, das tut mir sehr leid. Ich habe getan, was in meiner Macht steht.

Auch Deine letzte Nachricht habe ich weitergeleitet. Mein Kontakt war allerdings bis gestern nicht da, so besteht noch Hoffnung...

Thomas

Vielen Dank auch dafür.
    Ich dachte wenn ich öffentlich im forum schreibe hilft es etwas ... Aber gut dann werde ich mich noch etwas gedulden bevor ich richtig sauer bin

Ich bin wieder frei und kann weiter spielen ...

Vielen Dank Thomas für deine Hilfe

Tags for this Thread