Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 18 of 18

Thread: 25.02 Update is OUT! (iOS, Android, Mac)

Is the Windows Version of Township Getting An Update or Being Phased Out?

Hi. Will there be any more updates for Windows players or is this platform being discontinued? Windows has not had an update since December 2019. We still have snow and Holiday decorations while the Android IOS and Mac versions have received numerous updates in 2020.

Quote Originally Posted by JA Dumont View Post
    Hi. Will there be any more updates for Windows players or is this platform being discontinued? Windows has not had an update since December 2019. We still have snow and Holiday decorations while the Android IOS and Mac versions have received numerous updates in 2020.
    But that has been the case since months now. Or maybe even years... windows only gets an update in like every 3-4 months. All I know is CS said to someone that "windows will get an update soon". Hopefully that "soon" is still in march.
    Windows : Level 112
    Android : Level 103

Hallo
    Seit 04.03.2020 Ich schreib nochmal und nochmal wieder eure playrix support mit der Hoffnung das ihr eigentlich etwas was meine Stadt angeht tut🙏🙏🙏 aber langsam hab schnauze voll von immer das selber Antworten 😠 😠 und das ich sehe das ihr nix unternehmt und es mach keine spaß mehr das spiel zu spielen

Quote Originally Posted by Camy Laura View Post
    Hallo
    Seit 04.03.2020 Ich schreib nochmal und nochmal wieder eure playrix support mit der Hoffnung das ihr eigentlich etwas was meine Stadt angeht tut��������������� �� aber langsam hab schnauze voll von immer das selber Antworten ������ ������ und das ich sehe das ihr nix unternehmt und es mach keine spaß mehr das spiel zu spielen
    Es tut mir Leid daß zu hören.
    Immer wieder neue "conversations" anzufangen klappt nicht. Muss immer antworten 'Nein, das hilft nicht' bis in Kontakt mit ein Mensch, statt der automatischen """system""". Die Konversation Nummer kann dann ein Moderator, zB Dreadnought oder Nevada schicken, ihnen zu unterstützen.

Hoffentlich kommt DD bald, bessere Hinweise zu geben.

ETA.
    Was genau ist die Probleme? Und welches "Platform" zB Windows/Mac/Android/IoS??
    Last edited by JayS; 03-12-2020 at 10:24 PM.

Hallo
    Seit 04.03.2020 Ich schreib nochmal und nochmal wieder eure playrix support
    hi Camy,

LIEST Du denn auch mal, was man Dir schreibt? zB meine Antwort auf Dein erstes posting hier, dass Playrix nicht hier im Forum agiert?

...aber langsam hab schnauze voll von immer das selber Antworten ������ ������
    was IST denn die Antwort?
    Und hast Du getan/versucht, was sie schreiben?

Ansonsten: ja, was JayS schrieb: welches OS?
    was ist die Fehlermeldung, wenn Du "nicht reinkommst"? Hast Du irgendeinen Update vorher durchgeführt?

OK how do I get the update for my Township game. I am still in Christmas decoration mode on Win10 PC. ? The link in this forum doesnot help or do anything to show update. BAC

Quote Originally Posted by JA Dumont View Post
    My same question. When is winter going to pass from Township.

Quote Originally Posted by Beckafer View Post
    OK how do I get the update for my Township game. I am still in Christmas decoration mode on Win10 PC. ? The link in this forum doesnot help or do anything to show update. BAC
    Quote Originally Posted by Beckafer View Post
    My same question. When is winter going to pass from Township.
    The announcement you're replying to refers to an update for the mobile platforms (Android, iOS, ...). An update for Windows is not out yet, hopefully it will be soon.
    IMPORTANT: As a Township, Gardenscapes and Homescapes moderator, I only have power to maintain the forums.
    Township Support | Gardenscapes Support | Homescapes Support
    FORUM RULES