Results 1 to 9 of 9

Thread: Losing dealer discount

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
    New Member

Losing dealer discount

Has anyone else found, that when they come up for renewal of their dealer, then use a free voucher you’ve won, then when you go to pay for the dealer again, they’ve lost the 20% discount you’ve always had? I sent a complaint in to the game designers and they didn’t respond to what I said. I just got the runaround! $18 discount (when you pay for the dealer for 10 days) is a lot of Township cash to lose.

New Member
    Ich habe schon davon gehört. Der Tip war, das man den Händler danach erst Mal für einen Tag kaufen soll, danach soll der Rabatt wieder vorhanden sein. Ich hab es aber selber noch nicht ausprobiert und kann daher nur weitergeben, was ich gelesen hatte. Schönes Wochenende noch😀

New Member
    Was haben die denn mit meiner Antwort gemacht? Also neuer Versuch, den Händler nur für einen Tag kaufen, danach soll der Rabatt wieder da sein. Das war ein Tip den ich gelesen, aber selber noch nicht ausprobiert habe.

New Member
    Was mach ich falsch, das die das immer versuchen ins englische zu übersetzen?
    Last edited by Bob707; 02-02-2020 at 11:19 AM.

Quote Originally Posted by Junglegirl_1976 View Post
    Has anyone else found, that when they come up for renewal of their dealer, then use a free voucher you’ve won, then when you go to pay for the dealer again, they’ve lost the 20% discount you’ve always had? I sent a complaint in to the game designers and they didn’t respond to what I said. I just got the runaround! $18 discount (when you pay for the dealer for 10 days) is a lot of Township cash to lose.
    Yes, I found that happened to me when I used a voucher recently and I was rather cross....had to pay up though as I couldn’t do without the dealer at the time! However, if you can do without for a while the discount comes back and if you can be really patient you get a 60% deal. That happened once!

New Member
    Das mit den 60% war ein Bug, wenn man 4 Mal einen Gutschein hintereinander benutzt hat, wurde von Playrix wieder behoben und funktioniert nicht mehr

Gold Member _DD_'s Avatar
    Google translate:

Quote Originally Posted by Bob707 View Post
    That with the 60% was a bug, if you used a voucher 4 times in a row, was fixed by Playrix and doesn't work anymore
    No, not only a bug - several of my Coop partners don't buy him for looong times, several months, and then everything, incl. the dealer, gets better offers, is their experience.
    A 1 day purchase works, though, as mentioned above.

=> Nein, nicht NUR ein Bug - mehrere meiner Coop-Partner kaufen ihn lange Zeit gar nicht, mehrere Monate, und erhalten
    dann für alles, inkl. dem Händler , bessere Angebote, ist ihre Erfahrung.
    Der 1 Tages-deal klappt aber, wie oben gesagt.

Quote Originally Posted by Junglegirl_1976 View Post
    Has anyone else found, that when they come up for renewal of their dealer, then use a free voucher you’ve won, then when you go to pay for the dealer again, they’ve lost the 20% discount you’ve always had? ...
    yes - the 72 tcash discount instead of 90 is only offered for 1 hour, usually, and that is interrupted then with a different purchase.
    (apart from the fact that using 4 vouchers lately brought the price down to 36 TC, which they "repaired" very quickly). Now you must either wait a very long time for this better deal, as Stella said, or you use the 1 day purchase, then he's back to the 72 tc offer, as Bob said, and which I tested and can confirm.

Was haben die denn mit meiner Antwort gemacht? Also neuer Versuch, ...
    Was mach ich falsch, das die das immer versuchen ins englische zu übersetzen?������������
    wovon redest Du, bitte? Deine posts erscheinen in Deutsch, und wer sind "sie"?
    Mal abgesehen davon, dass es sicherlich sinnvoll wäre an Englischsprachige auch in Englisch zu antworten (zumindest "auch"), in einem hauptsächlich Englisch-sprachigen Forum :-)

Versuch mal Google Translate/Übersetzer:

https://translate.google.com/?hl=de#...&sl=auto&tl=de

Tags for this Thread