Results 1 to 5 of 5

Thread: Regate

Regate

How can we know what tast the people did? Can we know who stole a tast?

Only, if you catch the person, while s/he is still doing the task. Other than that: no, sorry.

If you look at the task page, underneath the list you will see the players that are doing a task, if you click on their avatar there you can see which task they are doing. If the stolen task is the same as the task they are doing, that player is the culprit, unless there was another task on the board that was the same as the Ine reserved.

If this is happening a lot, you could send a message either through coop chat or email reiterating the rules.

Bonjour je suis déçu de la régate dans ma Co-op en est que deux personnes et quand arrive la régate en ce retrouvé à ce battre contre dix à onze des Co-op voisines donc la course n'es pas équitable et en arrive jamais à avoir l'or

Quote Originally Posted by Bys View Post
    Bonjour je suis déçu de la régate dans ma Co-op en est que deux personnes et quand arrive la régate en ce retrouvé à ce battre contre dix à onze des Co-op voisines donc la course n'es pas équitable et en arrive jamais à avoir l'or
    Bonjour Bys, si vous visitez les autres scoops, vous verrez que seulement 2 membres participent à la régate, ainsi les autres membres ne donnent pas plus de points à cette coop. Gagnez une régate est de plus en plus difficile, peu importe le nombre de membres actifs dans la coop. Avec le temps, tous ont développé des stratégies efficaces pour terminer très rapidement.
    Graylady, Forum member since may 2014 --- Playing on Android, not on Facebook
    Township level 214, Zoo 200 animals, --- coop #HHPY84

Please read this important post by Playrix about Township : Wishes/requests already rejected by Playrix