Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 19 of 19
  1. #11

    Chiosnic, I see you managed to include the papyrus boats, looks good also! now we have all parts of "Egyptian" deco here, albeit in two towns, right?
    Bit confused by the 'two towns' reference. A little license taken with adding the Arabian decor to the Egyptian. Not so much two towns as two completely different continents and wildly different periods in history! To quote the old song 'Let's do the time warp again'.

    Many apologies if I have ruined the scarabs for you!
    Town: Salmiya
    Level: 136 Zoo: 45
    Android via Play Store
    Note Pro 12.2

  2. #12
    New decos have found their place in the desert corner of the zoo.
    20190830_215914.jpg
    Cineville
    Clover Competitors, #CCRXHF
    Lvl 112, Animals 196

  3. #13
    Quote Originally Posted by Chiosnic View Post
    Bit confused by the 'two towns' reference. A little license taken with adding the Arabian decor to the Egyptian. Not so much two towns as two completely different continents and wildly different periods in history! To quote the old song 'Let's do the time warp again'.
    LOL! I know the song, but I wish I would have been so good in geography that I had recognized all that in your pics!
    But no, sorry for the confusion, I was just talking of your and Ruud's town, cos I saw your pics almost at the same time - and he doesn't have the boats there (that came with the Pharao the first time, I think) and you don't have the scarabs, as we know.

    What is the "yellow house-like" deco behind your harbour called, pls?

    Quote Originally Posted by Chiosnic View Post
    Many apologies if I have ruined the scarabs for you!
    Apology accepted but I think I will have to get along w/o them, yes.

  4. #14
    Quote Originally Posted by _DD_ View Post

    What is the "yellow house-like" deco behind your harbour called, pls?
    Do you mean the "Sheik's Palace"?
    Town: Salmiya
    Level: 136 Zoo: 45
    Android via Play Store
    Note Pro 12.2

  5. #15
    Gold Member Rocky_Ruud's Avatar
    Join Date
    Aug 2017
    Location
    Spijkenisse, The Netherlands
    Posts
    1,317
    Quote Originally Posted by _DD_ View Post
    LOL, yeah, especially "humble", I know. But you don't need to be so sweet-talking, Ruud, that is one grand area that def. gets a thumbs up from me. Even the empty buildings fit in well (incl. the pyramid). Good transition also between the "blue area" above and the yellow desert pieces.
    ...
    Thank you Judge DD
    About that sweet-talk > I was just the mood to do so LOL
    Glad to hear the colours worked fine for you too.
    I do have Nile boats ... in store so maybe some day they will be used again
    Change what you can't accept. Accept what you can't change
    Way2FindMe: #MJZH6C (Mijn boerderij)/Ruud's city of Rock 'nd LOL/level 114/Android

  6. #16
    Quote Originally Posted by Chiosnic View Post
    Do you mean the "Sheik's Palace"?
    very probably yes, thx I can't find it at the Wiki nor here, and don't remember: where is it from? (event, sale...?)

  7. #17
    Quote Originally Posted by Rocky_Ruud View Post
    Thank you Judge DD
    About that sweet-talk > I was just the mood to do so LOL
    Glad to hear the colours worked fine for you too.
    I do have Nile boats ... in store so maybe some day they will be used again
    LOL, of course you have the boats, Ruud! that was never a question - and I don't miss them, I just saw that you both had put most of this fitting-together deco (sorry, my English is running out finally) in the scene, and mentioned what else I remembered but didn't see THERE.

    yup, quite some exercise I can see also in talking sweet and humble ;-D

  8. #18
    Quote Originally Posted by Cineville View Post
    New decos have found their place in the desert corner of the zoo.
    ...
    and not that you think it has been overlooked, just because you don't have a sword-swinging ninja-cow there (THAT would indeed not be fitting here *g*) - that's a very nice and calm area you have created, also with enough water, as it seems.

  9. #19
    Quote Originally Posted by _DD_ View Post
    very probably yes, thx I can't find it at the Wiki nor here, and don't remember: where is it from? (event, sale...?)
    It's from the Enchanting Oasis regatta season DD

    IMG_20190831_182753.jpg

    Link below:

    Yacht Club Township Wiki

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •