Results 1 to 2 of 2

Thread: Amigos

Amigos

Tengo el máximo de50 permitidos. Pero el logro de 75 es imposible. Porque esa diferencia, de 25 amigos, no puedo completarla. Cada vez que añado amigos de facebook, me da error. Cada vez que meto código deinvitación, me da error. Sale aviso de "ya tienes máximo de amigos permitidos en el juego"

Translation of question:
    I have the maximum of 50 allowed. But the achievement of 75 is impossible. Because that difference, of 25 friends, I can not complete it. Every time I add Facebook friends, I get an error. Every time I enter the invitation code, I get an error. Leave notice of "you already have maximum friends allowed in the game"

I found this achievement hard myself, but not impossible. I have added my family members to my personal account with no problems. I think the problem might be that the players you are friending on FB are not compatible with your device. Also, make sure your game is properly set up to FB. Sadly, they won't be changing the limit of 50 friends anytime soon.

Translated: Yo mismo encontré este logro difícil, pero no imposible. He agregado a los miembros de mi familia a mi cuenta personal sin problemas. Creo que el problema podría ser que los jugadores a los que estás haciendo amigos en FB no sean compatibles con tu dispositivo. Además, asegúrate de que tu juego esté configurado correctamente para FB. Lamentablemente, no cambiarán el límite de 50 amigos pronto.

Puedes encontrar amigos en los siguientes enlaces, asegúrate de buscar solo FB. (Last Sentence is: You can find friends at the following links, be sure to only look for FB.)

https://forum.playrix.com/showthread...ighlight=Codes

https://township.fandom.com/wiki/Friends#comm-19123

I hope this helps you reach your achievement easily!

Best Regards,
    Ethan
    Last edited by Ethan; 05-21-2019 at 01:03 AM.
    Ethan | Township Wiki Fandom
    Town Name: Starville - Invitation Code: 88USK5
    Co-op: Starville Extreme (I am Leader, by request, Co-op Code: #SKC6HU)