Results 1 to 6 of 6

Thread: Como edito meu perfil?

Como edito meu perfil?

Gostaria de editar meu perfil aqui no fórum, colocar assinatura, como faço?

Click the "Settings" button on the top right-hand corner of the screen.

On the left, you will see a section called "My Settings" with different options including "Edit Signature."

The next screen will have a preview on top and a box below to write your text.

Enter the text you want and then click the button "Save Signature" at the bottom right of the writing box.

Note: Signatures have a 500 character limit. If you go over, it will warn you/not allow you to save. Please don't use your signature to spam you coop advert into every post you make. We have recruitment threads for those.
    IMPORTANT:
    As Township Moderators, we maintain the forum according to its rules. We are not Playrix Staff
    - How to contact Township Support
    - Co-op Ads thread, co-ops seeking new members may advertise their team here.
    - Player Ads thread, individuals seeking a co-op may advertise themselves here.

Não tenho essa opção! Precisa do Facebook?

IMG_20190518_203503_943.jpg

IMG_20190518_203529_136.jpg

Aqui estão algumas fotos para mostrar o que Bessville estava falando.

Não, você não precisa do facebook. Espero que tenha ajudado!

Desculpas se isso não foi traduzido corretamente.
    Last edited by Twilight Bookworm; 05-19-2019 at 01:42 AM.
    Co-op Name/Code: Chocolate Warriors / #CHUD39
    Town Name/Code: Whoville / PC7BJG
    Platform: Chrome OS

"If I am found vague, listless or agitated, Administer Chocolate Immediately." Sandra Boynton

Estou usando pelo celular e nao aparecia essa opção, alterei pro modo tela de computador e agora apareceu! Obrigado!
    Código: WNSH3M
    Cooperação: Supinpa

Quote Originally Posted by Camis View Post
    Estou usando pelo celular e nao aparecia essa opção, alterei pro modo tela de computador e agora apareceu! Obrigado!
    Ótimo! Fico feliz que você descobriu que ... não considerou que você pode não estar no modo de site completo.
    É bom saber para a próxima vez!

E olhe ... você tem sua assinatura!
    Co-op Name/Code: Chocolate Warriors / #CHUD39
    Town Name/Code: Whoville / PC7BJG
    Platform: Chrome OS

"If I am found vague, listless or agitated, Administer Chocolate Immediately." Sandra Boynton