Results 1 to 5 of 5

Thread: Take Over Regatta Tasks When Player Has WiFi/Computer Problems

Take Over Regatta Tasks When Player Has WiFi/Computer Problems

Hi,

Is it possible to take over tasks of the regatta when a member has some copmuter issues or problem with the wifi? Perhaps only the leader can do those tasks?
    Or that that person switch places with another player?

Simple answer is NO. I wish

Könntet ihr bitte auch in deutsch schreiben, da ich so gut wie gar kein englisch kann. Das fände ich echt super 👍

Quote Originally Posted by Shiva Cleo View Post
    Könntet ihr bitte auch in deutsch schreiben, da ich so gut wie gar kein englisch kann. Das fände ich echt super ������
    hi,

wenn Du eine Frage in deutsch stellst, wird sich sicher jemand finden, der Dir antwortet.
    Eine allgemeine Übersetzung wird sicher nicht stattfinden (durch wen denn?). Du kannst auch den Google translate benutzen; such mal nach 'google übersetzer', und dann fraglichen Text hineinkopieren. Funktioniert auch mit anderen Sprachen als Englisch.

If anyone in the team has a spare device, and the player who is experiencing problems agrees to it, it is possible to finish his tasks. You will need to download the game onto a spare device, get to level 3 and connect it to the player's Facebook. Obviously, the player will need to give you his password. After you do it, his game will upload onto this spare device, and you can finish his tasks. WARNING: DO NOT do this with the device you are using for your own town

Tags for this Thread