Page 19 of 20 FirstFirst ... 917181920 LastLast
Results 181 to 190 of 195

Thread: 12.01 Eagle Eye!

1. Cesta k domu,
    2.ruzovy sob,
    3.zmrzla veverka,
    4.balicek ma jinou barvu,
    5.pes nema skvrny na zadech,
    6.hvezdy,
    7.jina lavicka,
    8.postovni schranka ji na,
    9.bile stromy za lavici,
    10.pes ma jinou barvu,
    11.Austin ma jinou barvu motylka,
    12.Austin ma mit jinou barvu knofliku,
    13.Austin ma mit jinou barvu ksandicek u kalhot,
    14.Jiny horizont za domem,
    15.Horizont je vseobecne tmavsi

The moon has a face on it. The dog has the spots on his back. Austins tie is red not purple. The pink reindeer should be white. The mailbox. The dogs collar is the wrong color. The gift box is also the wrong color. There are mountains when there shouldnt be. The bench is not the right color. Austins shoes sre different. His buttons on his shirt are all wrong. There is no snow on the ground like in the game. The ice cat is different. The trees behind the bench and tje going to the house is wrong. The blue bumny. The mansion has more windows. There are no candy canes. Not enough presents. The pime trees near the house

The spots on the dog
    Austins bow tie is the ring color
    The deer is the wrong color
    The ice cat sculpture is wrong
    The bench is the wrong color
    The white trees behind the bench
    The gree ln trees that should be ice

The deer is wrong color white trees free trees that should be white the dogs spots ice cat different shoes Austins bowtie should be a red bowtie snow mountains green decoration missing from under red bow on mailbox Austin's buttons need to be white dog collar the moon bench is white not red the path to the house.

Different picture

I have a completely different picture than what y'all have posted

The tie is supposed to be red, the deer is supposed to be blue,the dogs collar is supposed to be red, he is missing his Christmas hat.

The collar of the dog and green, not red the butterfly of Austin and pink not red, the deer and pink not blue, it is no longer the same shoe that wears Austin there is more loop and she is more brown, his clothes are more blue there is a blue deer which is moving more towards the bottom it is a squirrel and more an ice rabbit, there is only one instead of two a small tree is in the place the location, there is a small tree behind the squirrel, the gift package and red, not green there is more than one gift package instead of three, there is no more star on the roof of the house, and the house in a pink glow, the barley sugars and associated gift is found at the end of the road, there is no longer a big tree or it is found at the back behind the house, there is no longer a white tree, Austin no longer has a Christmas hat, the apple, grape and pear are gone, there are flowers instead, there is a gold box with a red ribbon, there is no more Christmas sled, the moon is moving it has shadows, a cloud and on it, the dog no longer hold a branch in his mouth with a Christmas ball, Austin caress the dog, one sees his spotted back, he sits on a chair / armchair; the hills are bigger. The small golden white shrub is moved between the two sides of the chair, there is more snow. It has more big tree on the side but fir. here . Translate auto google

Le collier du chien et vert , pas rouge le noeux papillon d'austin et rose pas rouge , le cerf et rose pas bleu , ce ne sont plus les même chaussure que porte austin il n'ya plus de boucle et elle sont plus marron , ses vêtement sont plus bleu il y a un cerf bleu qui c'est déplacer plus vers le fond c'est un écureuil et plus un lapin de glace , il y en qu'un au lieu de deux un petit sapin se trouve à la place de l'emplacement , il y a un petit sapin derrière l'écureuil , le paquet cadeau et rouge , pas vert il n'y a plus qu'un seul paquet cadeau au lieu de trois , il n'y a plus d'étoile sur le toit de la maison , et la maison à une lueur rose , les sucres d'orge et cadeau associé se retrouve au fond du chemin , il n'y a plus de grand sapin ou il se retrouve tout au fond derrière la maison , il n'y a plus d'arbre blanc , Austin n'a plus de chapeau de noël , les pomme , raisin et poire on disparu , il y a des fleurs a la place , il y a une boite au lettre or avec un ruban rouge , il n'y a plus de traîneau de noël , la lune c'est déplacer elle a des ombres , un nuage et sur elle , le chien ne tiens plus de branche dans sa gueule avec un boule de noël , Austin caresse le chien , on voit son dos tacheté , il est assis sur une chaise/ fauteuil*; les colline sont plus grande . Le petit arbuste blanc doré c'est déplacé entre les deux coté du fauteuil , il y a plus de neige . Il a plus de grand arbre sur le coté mais des sapin . Voilà

Dog collar
    Austin’s bow tie
    Austin’s shoes
    Bunny is a squirrel
    Dogs spot
    Dogs fur is darker
    Moon has shading
    Sky has spots
    Mountains behind house
    Green present instead of red
    Deer pink should be white
    No fruit in snow
    More snow then normal
    Pine trees missing decorations
    Reg trees shouldn’t have lights
    Missing snowflake on house
    Missing a deer on House
    No bench in regular pic
    Missing sled with gifts and deer
    Austin is sitting instead of standing
    Dog missing toy in mouth
    Frozen ice cubes missing
    Austin’s Christmas hat missing

bonjour a tous

voila j ai un petit probleme voir un gros
    je joue a garden sur mon ordi et je n arrive pas a avoir des vies ni envoyer

le jeu se synchronise pas avec l ordi et le telephone

pouvez vous m aider merci

Red tie not purple, no spots on dog, deer is not pick, bench is missing ribbon, bunnies not squirrelssled is missing, no face in the moon.

Tags for this Thread