Results 1 to 3 of 3

Thread: Decrease Supplies Needed for Community Buildings

Decrease Supplies Needed for Community Buildings

Quote Originally Posted by Meire Nunes View Post
    Prédios Públicos
    Diminuir a quantidade de materiais para concluir a finalização do prédio. Obg e boa noite
    Public buildings
    Decrease the amount of materials to complete the completion of the building. Good, and good night.
    From Google Translate
    Last edited by Firenze; 12-11-2017 at 11:38 PM. Reason: Added translation

Member Firenze's Avatar
    Hi Meire,

It's not likely that the developers will change the number of supplies required; adjustments are made from time to time though, so who knows. Generally when something is integral to the game structure, you have to make quite a case for why it doesn't work in order to get it changed. The limited storage and the challenge of accruing supplies are a part of the challenge of Township gameplay. If you ever need a shortcut to see how many supplies to save up (so you can sell the excess), check out the Wiki pages for Community Buildings and Trains.

PS: Welcome to the forums! If you haven't already, I recommend reviewing the Forum Rules and the READ ME "sticky" threads at the top of each sub-forum -- there are tips and information that may be interesting and helpful.

From Google Translate:
    Oi Meire,

Não é provável que os desenvolvedores mudem o número de suprimentos necessários; Os ajustes são feitos de vez em quando, então, quem sabe. Geralmente, quando algo é parte integrante da estrutura do jogo, você precisa fazer um bom caso para o que não funciona, para que isso seja alterado. O armazenamento limitado e o desafio de acumular suprimentos são parte do desafio da jogabilidade do Township. Se você precisar de um atalho para ver quantos suprimentos para economizar (para que você possa vender o excesso), confira as páginas do Wiki para Edifícios da comunidade e Trens .

PS: Bem-vindo ao fórum! Se você ainda não o fez, eu recomendo revisar o Regras do Fórum e os segmentos "READY" READ ME na parte superior de cada sub-fórum - existem dicas e informações que podem ser interessantes e úteis.
    Town: Firenze, iOS (KN74NX), Level 90
    Co-op Leader: Aphrodite's Piers (#PHY68K)

zoológico

O meu zoológico acabou de desaparecer com todos os inites assim não da pra jogar é a sesta vez que acontece por favor devolvam pra mim eu gastei muitos dias e tempo para construir.´O nome da minha cidade é nível 49 aurora sumiu pela ultima vez no dia 22 de julho as 16,30 horas

Tags for this Thread